Wednesday, August 4, 2010

Manis Nama Dia

Saya selalu nampak nama dia dalam iklan kat TV3 ke TV9, saya tak berapa pasti. Saya terfikir-fikir siapa dia ni? Ana Nur Hidayah Mohd Raffali atau lebih dikenali sebagai Ana Raffali. Kehadirannya menarik perhatian saya berbanding Yuna.

Baru-baru ni saya berpeluang menonton Jangan Tidur Lagi. Rasanya dah nak masuk setahun saya tak tengok Jangan Tidur Lagi. Ana Raffali antara artis jemputannya. Terpegun sekejap saya tengok persembahan dia. Cara dia bercakap. Cara dia jawab ketika ditanya. Cara dia pilih perkataan untuk jadikan ayat. Nampak bersahaja. Jujur pun ye. Macam bersembang dengan kawan-kawan. Ada sesetengah orang seni bercakap lebih banyak cover daripada memberi maklumat yang bermaklumat.

She could be called beauty with the brain. Walaupun kedua-dua Ana Raffali dan Yuna ada brain tapi saya lebih senang dengan kehadiran Ana Raffali. Lagu dia Tolong Ingatkan Aku pun sedap. Saya dedicatekan untuk semua :-)

No comments: