Monday, August 23, 2010

Duduk Lagi Dalam Gelas.....

Eh cantiknya setem ni. Setem berapa sen ni? 60 sen? Eh 70 sen pun ada. Sejak bila pulak keluarnya setem-setem ni? Tak tahu pun. Dialog dengan diri sendiri ketika menerima kad raya.


Klik gambar kalau nak besarkan. Kalau dah klik pun, gambar dia tak ada la besar sangat. Kecik jugak :-)

Sumber gambar dari Pakcik Google. Cantik-cantik setem ni. Semua gambar bunga.

Saya buka laman web Pos Malaysia. Ya Allah...ketinggalan betul. Duduk lagi dalam gelas. Patutlah kad raya yang saya terima semuanya guna setem 60 sen dan 70 sen. Rupanya dah ada tarif baru. Elok je Pos Malaysia kenakan sebelum puasa ye.

Saya adalah penggemar setem yang tak berapa nak tegar.

Saya siap konfiden lagi nak hantar kad raya guna setem 30 sen. Banyak dalam wallet saya ni.

Saya nak cepat. Nak balik. Entah macam mana la rupanya entry ni. Selamat berbuka ye.

Updated

Petang semalam masa saya tengah masak, baru saya terfikir kenapa Solehah kata dia terpaksa keluarkan duit setem lebih untuk hantar semua oder. Saya oder novel kat bawah ni dari dia. Terima kasih dik.


No comments: