Saturday, September 4, 2010

Iftar D'Chenor

Yang buat saya tergelak masa nak upload gambar ni ialah bila saya terperasan ada yang tak sepatutnya didedahkan. Dengan kebijaksanaan yang ada dan pengetahuan IT dan perisian yang terhad yang ada kat PC ni, saya terpaksalah mekap sikit beberapa bahagian yang tak sepatutnya didedahkan. Tak buat macam tu, saya pulak yang dapat saham tak berapa baik. Tak senonoh betul Mak Andak saya duduk hehehe.
 
Muhammad Hud 
Semua ni saya tak sempat nak upload masa iftar kat Chenor minggu lepas. Kenapa banyak sangat gambar budak debab ni? Dia ni one of the apples of our eyes. Lupa umur dia berapa tapi sampai sekarang dia belum pandai bercakap. Ada hikmahnya kot. Sedangkan dia belum pandai bercakap ni pun jenuh nak mengukur rumah, inikan pulak kalau dah bercakap. Mahu rabak mulut umi dia.
   
Hahaha...sorry la Mak Andak. Kakak terpaksa pakaikan "tudung" macam tu. Dah Mak Andak tak pakai tudung masa tu. Nak masuk blog ni kenalah pakai tudung. Saya rasa kena klik untuk besarkan gambar dan tengok hasil kerja saya pakaikan "tudung" kat mak saudara saya. Saya tahu ada perisian khas untuk mekapkan gambar tapi saya sangat tak kuasa nak cari.

  
  Bukan main lagi kalau nampak kamera atau flash. Duduk diam je. Macam tau-tau je orang nak ambil gambar dia. Tu baru dapat duit raya tu.

 Dengan kakak dia, Nurzahirah.

Pak Tam saya dah siap pesan masa dalam perjalanan lagi suruh beli ayam yang dibakar golek-golek tu. Saya tak tahu lah apa nama ayam tu. Saya tahu pasar ramadhan Kg Awah yang saya singgah tu memang ada jual. Hari tu saya terbaca kat blog Endiem, dia kata kat Kuantan harganya RM15 seekor. Kat Kg Awah yang boleh dikatakan bukan kawasan bandar tu berapa tau? RM19 seekor(!). Kat KL pun murah lagi, RM17. Beli jugak. Nanti kempunan pulak bapa saudara saya tu.

No comments: