Wednesday, September 15, 2010

Ada Rambut Lagi Lepas Raya?

Teringin sangat nak tulis tapi tangan sakit. "Sengaja" siram dengan air panas. Tak cukup ayam kena rendam dalam air panas untuk buang bulu ayam nak dibuat rendang, hulur tangan pulak.

Saya ingat-ingat lupa first aid yang saya baca kat blog Tuan ni. Saya terus letak tangan bawah cucur air beberapa minit. Terasa berdenyut lagi. Saya rendam dalam ais pulak. Tak kurang denyutnya. Pijar rasanya. Tak apalah. Lama-lama baik lah.

Allah Maha Besar, lepas pegang Al-Quran baca 2 halaman, saya tak ingat bila hilang rasa sakitnya.

Alhamdulillah.

Eh, boleh ucap Selamat Hari Raya lagi tak? Terasa botak kepala kejap lepas raya. Cepat ke lambat tumbuh rambut ni.

2 comments:

Lan Bingka said...

ish ish..melecur ke? kesian..
dah botak kena duk diam2 la, tunggu rambut tumbuh balik..lama woo

eL said...

Lan: Melecur sikit je. Bersalin kulit sikit LOL. Ada rambut sikit lagi ni :-)