Wednesday, December 28, 2011

Paperclips' Homes

Crafter at work. Kotak coklat kena paksa bersalin kulit. Kotak coklat ni dah lama sangat saya simpan. Cheryl bagi souvenir dari negara mana entah...dah lupa. Gigih buat semalam. Mula jam 11 pm. Siap jam 12.30 pm. Kalau qiamullail bukan main liat. Tak larat dah nak post. Letak je kepala terus tidur. Dari siang semalam dalam kepala ni ligat fikir macam mana nak design. Nak letak paper clip kat ofis je pun. Sakan.



Mula-mula nak buat satu je untuk diri sendiri. Bila cari huruf S kat penyepit huruf tu, tak ada pulak. Huruf I ada. Tak jadi nak guna. Ternampak huruf A ada dua. Terfikir jugak, kenapa huruf A tu je yang ada dua. Agaknya Kak Aida tukar dengan set yang lain kot sebab penyepit tu dia yang bagi saya, dah lama jugak. Dia suruh buat sesuatu ke dengan benda ni? Nampak macam huruf A tu perfect je untuk nama dia hehehe. So, saya pun buatlah lagi satu guna penutup kotak coklat tu pulak.

Makanyaaaaa, tadaaaaaaaaaa.....

Somehow saya rasa dia punya lebih menarik dari saya punya :-) Perasan la ni...




posted from Bloggeroid

No comments: