Friday, December 10, 2010

Donut


Entah kenapa, saya memang nak tengok sangat cerita ni. Saya sangkakan cerita ni mesti best dan kelakar. Sangkaan saya meleset. Kelakarnya sikit sangat. Bestnya pun tak berapa.

Semakin nak habis, semakin sakit telinga saya dengan dialog dia yang terlalu banyak. Lepas dia, dia. Lepas dia, dia. Dia bagus. Tapi kalau lebih-lebih pun, tak menjadikan dia lebih elok.

Watak selembut sutera belum boleh buat mata saya meluat memandang tapi cara bercakap si Lita yang macam tu, buat saya nak cepat-cepat ke dapur buat jus karot(!) sebab karot yang saya beli banyak hari tu tak sentuh pun. Takut rosak pulak.

Yang paling penting, saya tak tau apa moral of the story. Membongkar rahsia kehidupan makhluk Allah yang macam tu ke apa? 

Watak dia yang membuat orang sakit telinga memberitahu kita yang dia berjaya membawa watak itu. Tak gitu?



p/s: lembut sikit gelaran Donut tu, selembut donut :-)

p/s2: saya memang hantu donut tapi bukan donut moden (J-Co/Big Apple/Dunkin Donut), saya suka donut kampung yang jual tepi jalan tu. errr...nama dia donut kampung eh? LOL

p/s3: apahal la pulak saya buat entry ni, saya pun tak tahu.

6 comments:

Lan Bingka said...

online sambil jeling2 citer donut semalam.. hmmm..biasa je..

razlan said...

cite ape ni? drama ke kisah benar? donut coklat mmg sedap tapi saya selalu beli satu aje..

eL said...

Lan: Memang biasa je. Letak krim tebal-tebal pun, "rasa" dia tetap biasa :)

Lan: Drama kat Astro semalam. Lupa la Ria ke Prima. Dont worry. Mesti ada ulangan punya. Apedaaa beli donut coklat 1 je. Beli la 2, bagi Kak Is 1.

nohas said...

Donut...donut durian..nyum, nyum...

Semlm x tengok, tengok Amazing Race..

eL said...

Nohas: Ada ye donut durian? Tak pernah rasa.

nohas said...

Pernah nampak kat Big Apple Subang Parade...seasonal mcm musim durian juga..