Wednesday, January 11, 2012

I Bukan GPS

Dekat-dekat pukul 5 pm tadi saya take 5. Berhubung dengan Raymond melalui Communicator. Dia berada di satu tingkat atas saya. Saja nak kacau dia suruh dia bagi ang pow tahun ni. Dia suruh datang rumah. Saya tanya rumah dia kat mana. Dia kata Taman Semua kat Cheras. Dia kata senang je cari. Dalam hati saya dah rasa pelik dah. Kata senang cari, tapi saya tak pernah dengar pun nama taman tu.

Saya tanya si Amoi SY sebab dia duduk kat Cheras. Dia ni nerd sikit. Jarang dia buat lawak. Tapi dia mudah ketawa. Dulu dia duduk lama kat Johor. Sah-sah la dia tak tahu sangat pasal KL.

Saya: Cik Sue, you stay kat taman apa?

SY: Kat Taman Sungai Sering. Why? Ada orang nak car pool dengan saya ke?

Saya: No lah. Tahu tak kat mana Taman Semua?

SY: I tak tahulah. I bukan GPS.

Cissss...........

You GPS area Johor. LOL.



No comments: