Tuesday, January 24, 2012

Hadiah Buat Aina

Macam tajuk novel pulak. Boleh buat filem hikssss....


Coin purse. Strawberry theme. Depan.


Belakang.


Handphone case dan keychain. Hearts theme. Depan.


Belakang.


Saya dah janji dengan sepupu saya, Aina nak bagi hadiah harijadinya. Dalam kepala ni terus kata nak buat benda-benda ni sekali dengan keychainnya. Terkial-kial buat. Padan muka saya. Saya masih belajar untuk potong abjad. Saya masih belajar untuk hias dengan cara dan identiti sendiri.


Yang saya dah buat sejak Disember lepas. Banyak yang saya dah bagi kat orang.

posted from Bloggeroid

2 comments:

nohas said...

Fuyoo..banyaknya souvenirs nk bg kat orang..semoga mengeratkan silaturrahim..

handphone case bhg belakang nampak mcm serabut sikit..sorry, komen ikhlas..

eL said...

Nohas: hehe bukan semua nak bagi orang tu. Ada yang saya dah letak harga. Takpe, saya perlukan komen tu. Tiap kali lepas saya buat, saya mesti bawak pergi ofis untuk officemates komen. Hp case tu mmemang saya sendiri rasa buruk bila dah siap terutama tang reben tu tapi dah tak boleh nak bukak balik sebab dah kena gam. Tu pasal saya tak letak reben dah kat huruf I. Kalau tak, lagi bertambah buruk. Dan reben tu mengganggu kegunaan case tu.