Saturday, November 27, 2010

Tolonglah Percaya...


Tolonglah percaya yang saya memang tak pandai masak rendang. Ini rendang pertama yang "menjadi" (sekurang-kurangnya di mata saya la) setelah saya disoal raya tahun lepas; "kakak, apa nama masakan awak ni?". Tak macam rasa atau rupa rendang ke sampai saya ditanya sebegitu rupa? Sedih tau. Padan muka. 

Errr...ada macam rupa rendang tak? 

Rasa? Entah...main belasah makan je LOL.

Kuiz cari benda tersembunyi: Cari periuk nasi elektrik. Entah kenapa dia pun nak enterprem. 

4 comments:

Lan Bingka said...

oo itu rendang..heheh

eL said...

Lan: Muahahaha...entahlah eh. Rendang ke masak lemak tu. Macam bukan rendang je. Tak berani bagi orang makan. Kang sakit perut.

nohas said...

Macam rendang..haha..

OKlah tu, belajar perlahan-lahan..saya pun first time masak rendang ayam hari raya haji tu..tengok resipi..

eL said...

Nohas: Meh hi-5 dengan saya hehehe. Teruk kita ni kan.