Tuesday, November 9, 2010

Ada Orang Tak?

Amboiiiii....baru tak masuk dekat 10 hari dah mengada-ngada Pakcik Blogger ni. Macam dah berbulan tak access email pulak bila dia suruh confirm itu ini. Baju dia pun dah tukar baru sebelum nak masuk sini tadi. Tak bagi amaran langsung. Ke ada? Tapi saya yang tak tau kekekeke.

Fuhhhh fuhhh...berhabuk rumah ni. Anai-anai pun dengan gembiranya membina istana kat sini. Sawang merata-rata. Kelkatu berterbangan ke sana ke mari. Wahhh...exaggerate pulak hehehe.

Topik "Remaja" saya masih panjang tapi saya belum ada kesempatan nak tulis. Masuk-masuk je pejabat meja penuh dengan "sampah sarap". Email jangan cakap lah. Entah berapa. Saya tak tengok pun kat tepi tu ada berapa. Main baca, delete, baca, delete. Bagus betul dapat pekerja macam saya kan?

Yang bestnya, baru masuk semalam, semalam jugak saya nak siapkan semuanya. Lagi sekali bagusnya dapat pekerja macam saya kan? Hehehehe...mengarut. Dah balik rumah pun teringat lagi apa benda yang belum siap. Kronik. Nasib baik boleh tidur. Awal pulak tu.

Nanti saya sambung lagi ye.

2 comments:

Lan Bingka said...

ada orang rupanya..;)

eL said...

Lan: Ada. Pergi bertapa :-)