Saturday, September 14, 2013

Belum Putus Asa

Tarik nafasssss.....

Jangan lupa lepas.

Nak mulakan kat mana ye? Saya mendapat semula semangat yang hilang daripada kawan sepejabat saya, As. Terima kasih As. Hampir setahun saya tinggalkan blog ni. Bukan saya sengaja. Banyak sebabnya.
 
1. Menjadi penganggur terhormat selama 5 bulan bermula bulan Mei sehingga September 2012.
2. Mendapat kerja baru bulan Oktober 2012.
3. Mengenali kawan-kawan baru yang gila kuasa di tempat kerja baru.
4. Bertukar tempat kerja lagi bulan Februari 2013. Di sini saya mengenali As.
 
Semuanya buat saya penat. Dengan kesihatan yang tak berapa mengizinkan, menyebabkan saya abaikan komitmen yang saya cipta sendiri.
 
Bukan sekali dua saya cuba kuatkan semangat untuk menulis semula. Bukan susah sangat. Guna telefon bimbit pun boleh. Tapi......
 
Alasan.
 
Tapi saya belum putus asa untuk kembali menulis.
 
 
 
 
 
P/S: Dalam masa 8 bulan tahun 2013 ni, saya dapat 2 anak saudara lelaki, Hazeem dan Amir.

No comments: