Sunday, September 15, 2013

Ulser & Happy 12th Birthday Alya!

Assalamu'alaikum,

Entri ini sepatutnya ditulis semalam tapi saya penat sangat lepas balik daripada menemani si Alya berjalan-jalan. 3 jam je pun. Mungkin sebab faktor usia dan faktor-faktor lain (hahahaha), menyebabkan saya cepat penat.

Masa saya seusia dia, jangan kata iphone, handphone sebesar botol air pun tak merasa
 
Semalam hari ulangtahun Alya. Dia tak mempunyai permintaan yang banyak. Cukup sekadar dibawa pergi makan-makan. Tempat makan pun bukanlah bercitarasa tinggi. Sekadar makan "tuuutttt" di Wangsa Walk.

Main dish dah ada chips, order lagi starter chips. Pengsan nak abiskan.

 Birthday girl bersama seafood chowder maklong punya. Dia buat macam dia punya.


Aaaauuummmmm......
 
Dalam perjalanan ke Wangsa Walk, dia ada tunjukkan kat saya dalam mulutnya ada ulser. Orang kampung macam saya panggil mata ikan.
 
Sesampai di Wangsa Walk:
 
Alya: Dalam mulut Yaya ni banyak ikan mati
 
Saya: Hah? Ikan mati?
 
Alya: Eh...mata ikan
 
Wakakakakakakakakaka.......






No comments: