Monday, March 19, 2012

Crafters' Heaven

Ini bahagian peminat seni kayu kayan.

Ini bahagian apa, saya lupa. Main snap je.

Ini bahagian felt dan foam sheet tapi mengecewakan sikit stoknya. Tak macam kualiti yang saya nak. Syukur alhamdulillah, dah tau kat mana nak cari foam sheet selain beli online. Ada yang siap-siap potong, tapi tak ada alphabet yang dah siap potong.

Ini bahagian peminat seni fridge magnet.

Ini bahagian peminat seni self-adhesive sticker.

Ini bahagian peminat seni riben.

Ini pun self-adhesive sticker.




Kat mana?

Art Friend, The Gardens.

Nak beli magnet je pun. Tapi tersangkut beli ballon brads. Kebetulan saya ada Seminar kat area Boulevard minggu lepas. Bahagian yang buat saya suka, saya tak snap sebab bahagian tu dekat dengan kaunter. Saya ni penakut nak snap gambar. Takut kena marah. Mana la tau kalau-kalau kedai tu 'dilarang memotret".


posted from Bloggeroid

No comments: