Thursday, September 20, 2012

Stokin


Saya mengenali stokin wudhu' masa saya sibuk buat persiapan umrah tahun lepas. Saya terjumpa di salah sebuah kedai peralatan haji dan umrah di kawasan Ampang Point. Saya tahu bukan saiz saya walaupun katanya free size tapi saya beli jugak dengan harga RM10. Mana tau balik nanti bila sarung ke kaki, berlaku keajaiban ke kan? Memang tak berlaku pun. Baru nak masuk jari kaki dah tak muat. Kaki gorila. Stokin tu untuk kaki Cinderella.

Tadi saya terjumpa lagi sekali stokin ni kat kedai kawasan Melawati selepas buat medical check-up di Damai Service Hospital. Kali ni saya yakin muat. Sampai rumah memang muat. Tak ada ajaib-ajaib pun tapi....
.
.
.
.
Macam manalah orang boleh guna untuk bawa solat sebabnya bila saya cuba bengkok-bengkokkan pergelangan kaki saya, nampak samar-samar kulit kaki. Saya sarung 2 lapis baru ok.

Nampaknya kena beli lagi sepasang.
posted from Bloggeroid

No comments: