Thursday, February 23, 2012

Hasil Alya


Anak dara sorang tu suruh saya buat ni. Katanya kawan-kawan dia oder.


Sementara saya siapkan oder, dia buat ni. Mengacau je kerjanya. Buat lambat siap je. Lepas tu dia kata yang dia buat tu dia nak jual. Bertuah punya budak. Jahit compang camping macam tu nak jual. Tak berkat nanti duit yang dapat tu.

Dia memang kena banyak sabar kalau nak buat ni. Dia tak sabar kalau buat benda yang makan masa panjang berulang-ulang. Dia tak fokus. Cepat jemu. Yang dia tau nak siap cepat dan nak cepat tengok hasilnya. Kalau siap cepat tapi tak cantik dan kemas nak buat apa. Kalau mengadap laptop atau tab berjam-jam takpe pulak.

posted from Bloggeroid

2 comments:

nohas said...

Business joint-venture mak sedara dan anak sedara...

eL said...

Sebenarnya dah banyak saya buat yang saya lambakkan atas lantai dalam entry saya sebelum ni. Entah kenapa hari tu dia datang, dia ambil banyak juga. Dia kata dia nak jual kat kawan-kawan dia. Pening jugak kepala saya. Hasilnya saya suruh dia masuk tabung. Ada yang saya tulis 'not for sale' sebab tak berapa cantik, pun dia ambik nak jual. Dia kata kat mata dia cantik. Lantaklah anak....